Zapisz się na Newsletter - otrzymuj informacje o promocjach i nowościach. Bądź na bieżąco!

Działania w Uzdrowisku Nałęczów w związku z koronawirusem

Pakiety

Zapoznaj się z naszymi działaniami w związku z koronawirusem Covid-19.
Przeczytaj, jak możesz chronić swoje zdrowie i zdrowie swoich bliskich.



Naszym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo i samopoczucie naszych Gości i Pracowników.


Prezentujemy prowadzone przez nasze obiekty działania realizowane w oparciu o bieżące zalecenia:
- WHO (dokument „Getting your workplace ready for COVID-19” z 27 lutego 2020 r.)
- Głównego Inspektora Sanitarnego zgodnie z informacją dla obiektów hotelarskich w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem z 28.02.2020 r.
- Ministerstwa Rozwoju i Sanepidu dla funkcjonowania hoteli z dnia 29.04.2020r.

  • Wszyscy nasi pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikacji dokonujemy przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy każdego Pracownika, prowadzimy rejestrację pomiarów.

  • W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie udania się do lekarza.

  • Praca Pracowników w naszych Obiektach wykonywana jest w maskach lub przyłbicach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.

  • Przeprowadziliśmy szkolenia dla naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej i zasad bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem koronawirusem.

  • Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy w Recepcjach i biurach na bieżąco stosownie do obowiązujących wymagań w tym zakresie.

  • Zastosowaliśmy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy Pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.

  • Zakupiliśmy nowoczesne urządzenie do ozonowania pomieszczeń. Dezynfekcja pomieszczeń z zastosowaniem ozonu jest dużo bardziej efektywna, niż tradycyjna z zastosowaniem środków chemicznych.

  • Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.

  • Wprowadziliśmy wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem Gościa naszych obiektów.

Strefy ogólne (recepcje, korytarze, hole, toalety, windy)
  • W częściach wspólnych (przy wejściu, przy recepcji, w toaletach itp.) udostępniliśmy dozowniki z płynem dezynfekcyjnym. Dodatkowo zintensyfikowaliśmy działania regularnej dezynfekcji wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeń oraz najczęściej dotykanych powierzchni takich jak: poręcze, klamki, włączniki światła, windy, przyciski panelu sterowania wind.

  • Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni obiektów przedmiotów, które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.

  • W trosce o zachowanie bezpieczeństwo wprowadziliśmy zasadę poruszania się w windą tylko przez maksymalnie dwie osoby (przy zachowaniu bezpiecznej odległości - nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe).

  • Wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa przed Recepcją, aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy Gośćmi (minimum 2 metry).

  • Wszystkie nasze Recepcje zostały wyposażone przegrody z szyb z plexi, które odgradzają naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.

  • W Recepcjach można dokonać zakupu maseczki oraz żelu do dezynfekcji.

  • Minimalizujemy czas jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w Recepcji, do jak najkrótszej obecności naszych Gości w tej strefie.

  • Karty do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.

  • Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Zalecamy naszym Gościom używanie płynu przed i po zakończeniu transakcji, szczególnie kiedy używany jest terminal płatniczy.

  • Wietrzymy regularnie pomieszczenia przestrzeni wspólnych w celu zapewnienia jeszcze lepszego obiegu świeżego powietrza.

  • Systematycznie sprawdzamy jakość wykonywanej pracy w zakresie dezynfekcji stref ogólnych, poprzez wykonywanie regularnych kontroli jakości pracy naszego Personelu przez Kadrę Kierowniczą.

  • Wprowadziliśmy dla naszych Gości obowiązkową ankietę w zakresie oceny ryzyka zakażenia koronawirusem SARS Cov-2.

  • Udostępniliśmy numer telefonu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.

  • Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.

  • W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, przed rozpoczęciem procesu meldowania Gościa dokonujemy pomiaru jego temperatury. W przypadku wystąpienia podwyższonej temperatury, minimum 38℃ (przy pomiarze bezdotykowym termometrem) lub innych widocznych objawów, takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem, Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa (należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia podwyższonej temperatury). W każdym takim przypadku Pracownik musi sporządzić dokumentację i w tym celu wypełnić oświadczenie w imieniu Gościa podając przyczyny nie zameldowania Gościa. Równocześnie taka sytuacja jest zgłaszana do Kadry Kierowniczej.

Pokoje
  • W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości:

    – wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi,

    – wprowadziliśmy dokładne czyszczenie i dezynfekcję z najwyższą dbałością, mające zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (zamknięte kosze na śmieci w łazienkach, zabezpieczone folią piloty do TV, telefony),

    – wprowadziliśmy regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych, by dbać o właściwy obieg powietrza,

    – wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas przeprowadzenia gruntownej dezynfekcji przy użyciu środków dezynfekujących i ozonatora,
    – stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, potwierdzającym to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny,
    – podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości, które posiadają certyfikaty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, a także urządzenie do ozonowania.

Punkty gastronomiczne
  • Punkty gastronomiczne: restauracje, jadalnie, stołówki funkcjonują zgodnie z zaleceniami GIS na podstawie Dz. U. poz. 878.

  • Przestrzegamy założeń, że w pomieszczeniu nie może przebywać więcej niż 1 osoba na 4m2.

  • W trosce o bezpieczeństwo i dbałość w zakresie przestrzegania obowiązujących zasad, nasi kelnerzy są odpowiedzialni za: kontrolowanie kolejki czy doprowadzenie Gości do stolika.

  • Przy wejściu do lokalu w widocznym miejscu udostępniamy płyny do dezynfekcji rąk dla Gości. Wszystkich Gości wchodzących do Restauracji obowiązuje konieczność zdezynfekowania rąk.

  • Wyłączyliśmy z użycia przestrzenie samoobsługowe, np. bufety, dozowniki do samodzielnego nalewania napojów. Stoły są przygotowane i wyposażone zgodnie z wytycznymi i nie znajdują się na nich takie elementy jak: przyprawy, cukiernice, serwetki, ozdoby. Sztućce są każdorazowo przynoszone przez naszego Pracownika.

  • W celu realizacji usług gastronomicznych w komfortowy dla Gości sposób wprowadziliśmy ruchome godziny serwowania posiłków. Ma to na celu ograniczenie liczby Gości przebywających jednocześnie w lokalu oraz zapewnienie każdemu bezpiecznej przestrzeni oraz odległości pomiędzy stolikami wynoszącej 2 metry.

  • Wprowadziliśmy menu śniadaniowe przynoszone przez Pracownika do stolika lub w ramach możliwości będziemy prowadzili wydawanie potraw z bufetu, które będą serwowane przez naszego Pracownika.

  • Wszystkie serwowane dania przynoszone są do stolików na uprzednio każdorazowo zdezynfekowanych tacach, a każde danie jest oddzielnie zabezpieczone lub w ramach możliwości będziemy prowadzili wydawanie potraw z bufetu, które będą serwowane przez naszego Pracownika.

  • Po zakończonym przez Gościa posiłku, obsługa każdorazowo dokładnie dezynfekuje stół i krzesła w celu zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa. Wszystkie stoły, które są przygotowane na przybycie kolejnych Gości posiadają odpowiednie oznakowanie.

  • Prowadzona jest regularna dezynfekcja powierzchni wspólnych takich jak blaty baru, uchwyty, klamki.

  • Karty Menu są zalaminowane i dezynfekowane po każdym użyciu.

  • Preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale regularnie dezynfekujemy.

  • Dokonujemy regularnego wietrzenia pomieszczeń, w celu zapewnienia zwiększonej i niezbędnej wymiany świeżego powietrza.

Strefa basenowa w Kompleksie Wodnym Atrium
  • Liczba osób jednocześnie przebywających na terenie Strefy Basenowej Atrium nie może przekroczyć 35 osób.

  • Każda osoba wchodząca na teren obiektu objęta jest obowiązkową dezynfekcją rąk.

  • Osoby z objawami jakiejkolwiek infekcji, przede wszystkim infekcji dróg oddechowych, mają zakaz korzystania ze strefy basenowej. Personel Recepcji upoważniony jest do dokonania pomiaru temperatury Gościa za pomocą termometru bezdotykowego. W przypadku odmowy dokonania pomiaru, stwierdzenia objawów infekcji lub podwyższonej temperatury (powyżej 370 C) pracownik ma prawo odmówić tej osobie wstępu na basen.

  • Wprowadziliśmy obowiązek zachowania minimalnej odległości wynoszącej 2 m od innych osób - przy Recepcji oraz w przebieralni, toaletach, natryskach, jacuzzi a także podczas pływania w basenie.

  • Bezpośrednio przy Recepcji basenowej oraz przed szatnią może znajdować się jedna osoba.

  • Wszystkich użytkowników obowiązuje staranne umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do strefy basenowej. Obowiązkowo należy przestrzegać ścisłego rozdziału strefy obutej i bosej. Przechodząc do hali basenowej należy skorzystać z brodzika do płukania stóp.

  • W przypadku korzystania z jacuzzi, gdy nie ma możliwości zachowania dystansu społecznego, zaleca się korzystanie z nich pojedynczo lub w kilka osób wspólnie zamieszkujących.

  • Wprowadziliśmy ograniczenia działalności saun. Liczba osób jednocześnie przebywających w saunie nie może przekroczyć 2 osób. Każdy Gość korzystający z sauny ma obowiązek korzystania z saun boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika. Drzwi do sauny muszą pozostać zamknięte w celu utrzymania żądanej temperatury. W związku z obecnymi zalecaniami Głównego Inspektora Sanitarnego sauna mokra/parowa pozostanie nieczynna do odwołania.

  • Wszystkie osoby korzystające ze Strefy Basenowej Atrium objęte są obowiązkiem noszenia osłon ust i nosa przez cały czas przebywania na terenie obiektu, z wyłączeniem kąpieli i pływania w basenie. Osłona ust i nosa powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk i poprzez brodzik przejść do basenu. Ubierając się po kąpieli należy ponownie założyć osłonę ust i nosa w pomieszczeniu przebieralni.

  • Każdy korzystający ze Strefy Basenowej proszony jest o ograniczenie pobytu na terenie strefy do czasu kąpieli w basenie i przebrania się.

  • Ze względu na obowiązek regularnej dezynfekcji powierzchni wspólnych w strefie wejścia, szatni/przebieralni oraz basenu, dopuszcza się 15 minutowe przerwy w dostępności basenu kilka razy w ciągu dnia.

  • Poza powyższymi zapisami każdy Gość zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu Kompleksu Wodnego Atrium.

Strefa SPA w Termach Pałacowych
  • Recepcja SPA została wyposażona w osłonę z plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.

  • Nasz Pracownik kontroluje liczbę Gości w strefie oraz wydaje kluczyki do szafek w szatni w której jest obowiązkowe poruszanie się w maseczkach.

  • Przy wejściu do strefy zaznaczono, że osoby z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych mają zakaz korzystania ze strefy.

  • Pracownicy SPA wykonują zabiegi w rękawiczkach, przyłbicach/maseczkach, w jednorazowych lub każdorazowo zmienianych fartuszkach.

  • Zabiegi dla dwojga wykonywane są wyłącznie w przypadku osób wspólnie zamieszkujących.

  • Zgodnie z rozporządzeniem używanie telefonów komórkowych podczas obecności w strefie zabiegowej jest zabronione.

  • Z regularną częstotliwością przeprowadzamy sprzątanie, dezynfekcję i wietrzenie przestrzeni strefy zabiegowej SPA.



Zaprezentowane na tej stronie informacje podlegają bieżącej aktualizacji przez Zakład Leczniczy "Uzdrowisko Nałęczów" SA i są modyfikowane zgodnie z nowymi wytycznymi GIS odnośnie funkcjonowania hoteli oraz z zarządzeniami i regulacjami ustanowionymi przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej.