Zapoznaj się z naszymi działaniami w związku z koronawirusem Covid-19.
Przeczytaj, jak możesz chronić swoje zdrowie i zdrowie swoich bliskich.
Naszym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo i samopoczucie naszych Gości i Pracowników.
Prezentujemy prowadzone przez nasze obiekty działania realizowane w oparciu o bieżące zalecenia:
- WHO (dokument „Getting your workplace ready for COVID-19” z 27 lutego 2020 r.)
- Głównego Inspektora Sanitarnego zgodnie z informacją dla obiektów hotelarskich w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem z 28.02.2020 r.
- Ministerstwa Rozwoju i Sanepidu dla funkcjonowania hoteli z dnia 29.04.2020r.
Wszyscy nasi pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikacji dokonujemy przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy każdego Pracownika, prowadzimy rejestrację pomiarów.
W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
Praca Pracowników w naszych Obiektach wykonywana jest w maskach lub przyłbicach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
Przeprowadziliśmy szkolenia dla naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej i zasad bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem koronawirusem.
Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy w Recepcjach i biurach na bieżąco stosownie do obowiązujących wymagań w tym zakresie.
Zastosowaliśmy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy Pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.
Zakupiliśmy nowoczesne urządzenie do ozonowania pomieszczeń. Dezynfekcja pomieszczeń z zastosowaniem ozonu jest dużo bardziej efektywna, niż tradycyjna z zastosowaniem środków chemicznych.
Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
Wprowadziliśmy wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem Gościa naszych obiektów.
Strefy ogólne (recepcje, korytarze, hole, toalety, windy)
W częściach wspólnych (przy wejściu, przy recepcji, w toaletach itp.) udostępniliśmy dozowniki z płynem dezynfekcyjnym. Dodatkowo zintensyfikowaliśmy działania regularnej dezynfekcji wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeń oraz najczęściej dotykanych powierzchni takich jak: poręcze, klamki, włączniki światła, windy, przyciski panelu sterowania wind.
W trosce o zachowanie bezpieczeństwo wprowadziliśmy zasadę poruszania się w windą tylko przez maksymalnie dwie osoby (przy zachowaniu bezpiecznej odległości - nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe).
Wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa przed Recepcją, aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy Gośćmi (minimum 2 metry).
Wszystkie nasze Recepcje zostały wyposażone przegrody z szyb z plexi, które odgradzają naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
W Recepcjach można dokonać zakupu maseczki oraz żelu do dezynfekcji.
Minimalizujemy czas jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w Recepcji, do jak najkrótszej obecności naszych Gości w tej strefie.
Karty do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.
Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Zalecamy naszym Gościom używanie płynu przed i po zakończeniu transakcji, szczególnie kiedy używany jest terminal płatniczy.
Wietrzymy regularnie pomieszczenia przestrzeni wspólnych w celu zapewnienia jeszcze lepszego obiegu świeżego powietrza.
Systematycznie sprawdzamy jakość wykonywanej pracy w zakresie dezynfekcji stref ogólnych, poprzez wykonywanie regularnych kontroli jakości pracy naszego Personelu przez Kadrę Kierowniczą.
Wprowadziliśmy dla naszych Gości obowiązkową ankietę w zakresie oceny ryzyka zakażenia koronawirusem SARS Cov-2.
Udostępniliśmy numer telefonu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, przed rozpoczęciem procesu meldowania Gościa dokonujemy pomiaru jego temperatury. W przypadku wystąpienia podwyższonej temperatury, minimum 38℃ (przy pomiarze bezdotykowym termometrem) lub innych widocznych objawów, takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem, Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa (należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia podwyższonej temperatury). W każdym takim przypadku Pracownik musi sporządzić dokumentację i w tym celu wypełnić oświadczenie w imieniu Gościa podając przyczyny nie zameldowania Gościa. Równocześnie taka sytuacja jest zgłaszana do Kadry Kierowniczej.
Pokoje
W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości:
– wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi,
– wprowadziliśmy dokładne czyszczenie i dezynfekcję z najwyższą dbałością, mające zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (np. zamknięte kosze na śmieci w łazienkach),
– wprowadziliśmy regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych, by dbać o właściwy obieg powietrza,
– wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są poddane gruntownej dezynfekcji przy użyciu środków dezynfekujących i ozonatora,
– stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, potwierdzającym to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny,
– podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości, które posiadają certyfikaty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, a także urządzenie do ozonowania.
Punkty gastronomiczne
Punkty gastronomiczne: restauracje, jadalnie, stołówki funkcjonują zgodnie z zaleceniami GIS na podstawie Dz. U. poz. 878.
Przestrzegamy założeń, że między stolikami musi być zachowana odległość min. 1,5 metra.
W trosce o bezpieczeństwo i dbałość w zakresie przestrzegania obowiązujących zasad, nasi kelnerzy są odpowiedzialni za: kontrolowanie kolejki czy doprowadzenie Gości do stolika.
Przy wejściu do lokalu w widocznym miejscu udostępniamy płyny do dezynfekcji rąk dla Gości. Wszystkich Gości wchodzących do Restauracji obowiązuje konieczność zdezynfekowania rąk.
Stoły są przygotowane i wyposażone zgodnie z wytycznymi i nie znajdują się na nich takie elementy jak: przyprawy, cukiernice, serwetki, ozdoby. Na stołach znajdują się jednorazowe podkładki, które są wymieniane po zakończonym przez Gościa posiłku.
W celu realizacji usług gastronomicznych w komfortowy dla Gości sposób wprowadziliśmy ruchome godziny serwowania posiłków. Ma to na celu ograniczenie liczby Gości przebywających jednocześnie w lokalu oraz zapewnienie każdemu bezpiecznej przestrzeni oraz odległości pomiędzy stolikami wynoszącej 1,5 metra.
Posiłki serwowane są w formie bufetu. Dla bezpieczeństwa, nasi Goście wybierają dania w swoich maseczkach oraz w jednorazowych rękawiczkach, które są im udostępnione na miejscu. Maseczki i rękawiczki Goście mogą zdjąć po zajęciu miejsca przy stoliku.
Po zakończonym przez Gościa posiłku, obsługa każdorazowo dokładnie dezynfekuje stół i krzesła w celu zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa. Wszystkie stoły, które są przygotowane na przybycie kolejnych Gości posiadają odpowiednie oznakowanie.
Prowadzona jest regularna dezynfekcja powierzchni wspólnych takich jak blaty baru, uchwyty, klamki.
Karty Menu są zalaminowane i dezynfekowane po każdym użyciu.
Preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale regularnie dezynfekujemy.
Dokonujemy regularnego wietrzenia pomieszczeń, w celu zapewnienia zwiększonej i niezbędnej wymiany świeżego powietrza.
Strefa SPA w Termach Pałacowych
Recepcja SPA została wyposażona w osłonę z plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
Nasz Pracownik kontroluje liczbę Gości w strefie oraz wydaje kluczyki do szafek w szatni w której jest obowiązkowe poruszanie się w maseczkach.
Przy wejściu do strefy zaznaczono, że osoby z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych mają zakaz korzystania ze strefy.
Pracownicy SPA wykonują zabiegi w rękawiczkach, przyłbicach/maseczkach, w jednorazowych lub każdorazowo zmienianych fartuszkach.
Zabiegi dla dwojga wykonywane są wyłącznie w przypadku osób wspólnie zamieszkujących.
Zgodnie z rozporządzeniem używanie telefonów komórkowych podczas obecności w strefie zabiegowej jest zabronione.
Z regularną częstotliwością przeprowadzamy sprzątanie, dezynfekcję i wietrzenie przestrzeni strefy zabiegowej SPA.