Zapisz się na Newsletter - otrzymuj informacje o promocjach i nowościach. Bądź na bieżąco!

    Działania w Uzdrowisku Nałęczów w związku z koronawirusem


    Zapoznaj się z naszymi działaniami w związku z koronawirusem Covid-19.
    Przeczytaj, jak możesz chronić swoje zdrowie i zdrowie swoich bliskich.



    Naszym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo i samopoczucie naszych Gości i Pracowników.


    Prezentujemy prowadzone przez nasze obiekty działania realizowane w oparciu o bieżące zalecenia:
    - WHO (dokument „Getting your workplace ready for COVID-19” z 27 lutego 2020 r.)
    - Głównego Inspektora Sanitarnego zgodnie z informacją dla obiektów hotelarskich w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem z 28.02.2020 r.
    - Ministerstwa Rozwoju i Sanepidu dla funkcjonowania hoteli z dnia 29.04.2020r.

    • Wszyscy nasi pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikacji dokonujemy przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy każdego Pracownika, prowadzimy rejestrację pomiarów.

    • W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie udania się do lekarza.

    • Praca Pracowników w naszych Obiektach wykonywana jest w maskach lub przyłbicach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.

    • Przeprowadziliśmy szkolenia dla naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej i zasad bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem koronawirusem.

    • Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy w Recepcjach i biurach na bieżąco stosownie do obowiązujących wymagań w tym zakresie.

    • Zastosowaliśmy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy Pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.

    • Zakupiliśmy nowoczesne urządzenie do ozonowania pomieszczeń. Dezynfekcja pomieszczeń z zastosowaniem ozonu jest dużo bardziej efektywna, niż tradycyjna z zastosowaniem środków chemicznych.

    • Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.

    • Wprowadziliśmy wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem Gościa naszych obiektów.

    Strefy ogólne (recepcje, korytarze, hole, toalety, windy)
    • W częściach wspólnych (przy wejściu, przy recepcji, w toaletach itp.) udostępniliśmy dozowniki z płynem dezynfekcyjnym. Dodatkowo zintensyfikowaliśmy działania regularnej dezynfekcji wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeń oraz najczęściej dotykanych powierzchni takich jak: poręcze, klamki, włączniki światła, windy, przyciski panelu sterowania wind.

    • W trosce o zachowanie bezpieczeństwo wprowadziliśmy zasadę poruszania się w windą tylko przez maksymalnie dwie osoby (przy zachowaniu bezpiecznej odległości - nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe).

    • Wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa przed Recepcją, aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy Gośćmi (minimum 2 metry).

    • Wszystkie nasze Recepcje zostały wyposażone przegrody z szyb z plexi, które odgradzają naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.

    • W Recepcjach można dokonać zakupu maseczki oraz żelu do dezynfekcji.

    • Minimalizujemy czas jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w Recepcji, do jak najkrótszej obecności naszych Gości w tej strefie.

    • Karty do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.

    • Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Zalecamy naszym Gościom używanie płynu przed i po zakończeniu transakcji, szczególnie kiedy używany jest terminal płatniczy.

    • Wietrzymy regularnie pomieszczenia przestrzeni wspólnych w celu zapewnienia jeszcze lepszego obiegu świeżego powietrza.

    • Systematycznie sprawdzamy jakość wykonywanej pracy w zakresie dezynfekcji stref ogólnych, poprzez wykonywanie regularnych kontroli jakości pracy naszego Personelu przez Kadrę Kierowniczą.

    • Wprowadziliśmy dla naszych Gości obowiązkową ankietę w zakresie oceny ryzyka zakażenia koronawirusem SARS Cov-2.

    • Udostępniliśmy numer telefonu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.

    • Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.

    • W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, przed rozpoczęciem procesu meldowania Gościa dokonujemy pomiaru jego temperatury. W przypadku wystąpienia podwyższonej temperatury, minimum 38℃ (przy pomiarze bezdotykowym termometrem) lub innych widocznych objawów, takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem, Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa (należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia podwyższonej temperatury). W każdym takim przypadku Pracownik musi sporządzić dokumentację i w tym celu wypełnić oświadczenie w imieniu Gościa podając przyczyny nie zameldowania Gościa. Równocześnie taka sytuacja jest zgłaszana do Kadry Kierowniczej.

    Pokoje
    • W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości:

      – wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi,

      – wprowadziliśmy dokładne czyszczenie i dezynfekcję z najwyższą dbałością, mające zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (np. zamknięte kosze na śmieci w łazienkach),

      – wprowadziliśmy regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych, by dbać o właściwy obieg powietrza,

      – wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są poddane gruntownej dezynfekcji przy użyciu środków dezynfekujących i ozonatora,
      – stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, potwierdzającym to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny,
      – podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości, które posiadają certyfikaty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, a także urządzenie do ozonowania.

    Punkty gastronomiczne
    • Punkty gastronomiczne: restauracje, jadalnie, stołówki funkcjonują zgodnie z zaleceniami GIS na podstawie Dz. U. poz. 878.

    • Przestrzegamy założeń, że między stolikami musi być zachowana odległość min. 1,5 metra.

    • W trosce o bezpieczeństwo i dbałość w zakresie przestrzegania obowiązujących zasad, nasi kelnerzy są odpowiedzialni za: kontrolowanie kolejki czy doprowadzenie Gości do stolika.

    • Przy wejściu do lokalu w widocznym miejscu udostępniamy płyny do dezynfekcji rąk dla Gości. Wszystkich Gości wchodzących do Restauracji obowiązuje konieczność zdezynfekowania rąk.

    • Stoły są przygotowane i wyposażone zgodnie z wytycznymi i nie znajdują się na nich takie elementy jak: przyprawy, cukiernice, serwetki, ozdoby. Na stołach znajdują się jednorazowe podkładki, które są wymieniane po zakończonym przez Gościa posiłku.

    • W celu realizacji usług gastronomicznych w komfortowy dla Gości sposób wprowadziliśmy ruchome godziny serwowania posiłków. Ma to na celu ograniczenie liczby Gości przebywających jednocześnie w lokalu oraz zapewnienie każdemu bezpiecznej przestrzeni oraz odległości pomiędzy stolikami wynoszącej 1,5 metra.

    • Posiłki serwowane są w formie bufetu. Dla bezpieczeństwa, nasi Goście wybierają dania w swoich maseczkach oraz w jednorazowych rękawiczkach, które są im udostępnione na miejscu. Maseczki i rękawiczki Goście mogą zdjąć po zajęciu miejsca przy stoliku.

    • Po zakończonym przez Gościa posiłku, obsługa każdorazowo dokładnie dezynfekuje stół i krzesła w celu zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa. Wszystkie stoły, które są przygotowane na przybycie kolejnych Gości posiadają odpowiednie oznakowanie.

    • Prowadzona jest regularna dezynfekcja powierzchni wspólnych takich jak blaty baru, uchwyty, klamki.

    • Karty Menu są zalaminowane i dezynfekowane po każdym użyciu.

    • Preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale regularnie dezynfekujemy.

    • Dokonujemy regularnego wietrzenia pomieszczeń, w celu zapewnienia zwiększonej i niezbędnej wymiany świeżego powietrza.

    Strefa SPA w Termach Pałacowych
    • Recepcja SPA została wyposażona w osłonę z plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.

    • Nasz Pracownik kontroluje liczbę Gości w strefie oraz wydaje kluczyki do szafek w szatni w której jest obowiązkowe poruszanie się w maseczkach.

    • Przy wejściu do strefy zaznaczono, że osoby z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych mają zakaz korzystania ze strefy.

    • Pracownicy SPA wykonują zabiegi w rękawiczkach, przyłbicach/maseczkach, w jednorazowych lub każdorazowo zmienianych fartuszkach.

    • Zabiegi dla dwojga wykonywane są wyłącznie w przypadku osób wspólnie zamieszkujących.

    • Zgodnie z rozporządzeniem używanie telefonów komórkowych podczas obecności w strefie zabiegowej jest zabronione.

    • Z regularną częstotliwością przeprowadzamy sprzątanie, dezynfekcję i wietrzenie przestrzeni strefy zabiegowej SPA.



    Zaprezentowane na tej stronie informacje podlegają bieżącej aktualizacji przez Zakład Leczniczy "Uzdrowisko Nałęczów" SA i są modyfikowane zgodnie z nowymi wytycznymi GIS odnośnie funkcjonowania hoteli oraz z zarządzeniami i regulacjami ustanowionymi przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej.